NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فورمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فورمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

برای توضیحات تکمیلی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Open DVD Ripper نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فورمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فورمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

صفحه قبل 1 صفحه بعد

Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 113349
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1